Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Play Movie

Download Full Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Best Quality. Watch Full Movie Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Definition Format. Play Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Top Video Format. Online Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in HD Video. Full Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Quality Video.


You will a full beskrivelse af Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din nedenfor:
  • Original titel : Weird Science
  • Film titel : Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Komedie, Romantik, Fantasy,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-02-08
  • Virksomheder af film : Universal Studios,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film : st7ZBnk5wy0
  • Oversættelse af film : FI,RU,DA,PL,SV,NL,HU,HE,PT,TR,EN,DE,IT,FR,PT,EL,KO,ES,
  • Cast af film :Michael Berryman (Mutant Biker), Ilan Mitchell-Smith (Wyatt Donnelly), John Kapelos (Dino), Suzanne Snyder (Deb), Robert Downey Jr. (Ian), Britt Leach (Al Wallace), Robert Rusler (Max), Jill Whitlow (Perfume Salesgirl), Kym Malin (Girl Playing Piano), Bill Paxton (Chet Donnelly), Vernon Wells (Lord General), Anthony Michael Hall (Gary Wallace), Steve James (Guy At Table), Kelly LeBrock (Lisa), Judie Aronson (Hilly)

0090305

Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din is the greatest film provided by Universal Studios, utilizing a beskrivelse af filmen er "De to nørdede highschool-elever Gary og Wyatt har ikke det store held med hverken pigerne eller populariteten. Mens Wyatts forældre er ude at rejse beslutter de derfor, godt trætte af det hele, at designe et computerprogram, som kan skabe den perfekte kvinde - og da det på sensationel vis lykkes, tager de to fyres liv en gigantisk drejning. Den smukke kvinde døber de Lisa - og hun viser sig at være i besiddelse af en række ganske særlige evner. Snart er Gary og Wyatt på vej til at blive de to mest populære skikkelser på skolen - men hvor længe kan lykken vare, når man har en halvpsykopatisk storebror på nakken hele tiden? Og er det nu også helt uden problemer sådan at skabe smukke kvinder på sin computer?". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and greatest bedste skuespillere.

In the event that you you will need to search for Film efter titel Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din, you're on a proper websted. Her kan du view at no cost gratis eller downloade det off of mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You could even ur scores of nyeste filmtitler without cost ved at registrere currently being a medlem. You solely tager 2 minutes to sign up and take pleasure in unlimited nyeste film at no cost

... Watch Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Definition Quality 720p ....




Director : John Hughes, Makeup Artist : Michael Germain, Music Supervisor : Kathy Nelson, Production Sound Mixer : James R. Alexander, Still Photographer : Randy Tepper, Editor : Chris Lebenzon, Stunt Coordinator : Bennie E. Dobbins, Hairstylist : Dagmar Loesch, Original Music Composer : Ira Newborn, Director of Photography : Matthew F. Leonetti, Production Design : John W. Corso, Editor : Scott K. Wallace, Script Supervisor : Luca Kouimelis, Supervising Sound Editor : Stephen Hunter Flick, Set Decoration : Jennifer Polito, Screenplay : John Hughes, Unit Production Manager : Don Zepfel, Sound Re-Recording Mixer : John J. Stephens, Casting : Jackie Burch, Producer : Joel Silver, Boom Operator : Greg Agalsoff, Sound Re-Recording Mixer : Roger Heman Jr., Costume Design : Marilyn Vance, Sound Re-Recording Mixer : Robert L. Hoyt, Sound Re-Recording Mixer : Gary Ladinsky, Associate Producer : Jane Vickerilla, Art Direction : James Allen, Editor : Mark Warner
Sikker, nu du kan se film hensyn Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din fuldt længde og har den hyperlink til dette film Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in HD Format.


Tags: nerd, biker, teenager, morphing, male fantasy,

Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Play Movie Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Play Movie"

Post a Comment